Huawei a avut parte de o serie de provocări în ultimul timp, însă compania nu s-a lăsat descurajată. Statele Unite au avut un rol important în restricționarea accesului Huawei la tehnologii avansate, inclusiv la semiconductori, și au îndemnat aliații lor să facă același lucru. Cu toate acestea, compania chineză a răspuns cu determinare în fața adversităților.
Huawei a lansat recent în tăcere modelul Huawei Mate 60 Pro, iar rapoartele sugerează că o nouă tehnologie avansată în domeniul semiconductoarelor permite acestui dispozitiv să ofere viteze de descărcare la nivelul rețelei 5G. Huawei speră că acest model va marca un început de redresare pentru companie în segmentul high-end.
Sursa imagine: trustedreviews.com |
În plus, Huawei a lansat un nou sub-brand numit "Ultimate Design". Acesta va include smartphone-uri ultra-high-end. Aceste dispozitive vor depăși standardele modelelor flagship obișnuite ale Huawei, astfel încât compania le-a acordat o denumire specială, deși nu este pentru prima dată când face acest lucru.
Samsung nu a fost niciodată adeptul sub-brandurilor. Compania preferă să utilizeze marca singulară "Galaxy" pentru dispozitivele sale. Toate dispozitivele, fie ele de nivel de intrare sau pliabile, sunt lansate sub denumirea "Galaxy". Samsung a creat mai multe linii sub marca "Galaxy", cum ar fi "Galaxy A", "Galaxy S" sau "Galaxy Z", însă toate sunt grupate sub aceeași marcă.
Recent am discutat despre cum pare să ne întoarcem la vremurile când Samsung inunda piața cu dispozitive în toate segmentele de preț. Viitoarea gamă Galaxy FE pare a fi o încercare de a umple piața cu mai multe produse. Pe măsură ce oferta de produse Samsung continuă să crească, apare întrebarea dacă ar trebui să creeze și un sub-brand.
Având în vedere imensa valoare a mărcii "Galaxy", ar avea sens ca Samsung să o păstreze pentru dispozitivele high-end, cum ar fi flagship-urile Galaxy S și telefoanele pliabile Galaxy Z. Cu toate acestea, nu se diluează marca "Galaxy" prin întreaga gamă de smartphone-uri, tablete și căști "Fan Edition" care par să existe pentru a se elibera de excesul de componente?
Același lucru ar putea fi valabil și pentru numeroasele dispozitive de pe piață din seriile "Galaxy A" și "Galaxy M". Prin lansarea unui sub-brand care să se concentreze pe aceste segmente, Samsung ar putea adopta o abordare cu două direcții pe piață. Marca "Galaxy" ar deveni, în cele din urmă, sinonimă cu flagship-urile de top și cu telefoanele pliabile, în timp ce sub-brandul s-ar concentra pe valorificarea oportunităților din segmentele de nivel de intrare și mid-range.
Ritmul în care Samsung lansează noi dispozitive sugerează că vrea să aibă produse în fiecare segment, indiferent dacă se pare că ne apropiem din nou de o suprasaturare a pieței. Un client care vede un dispozitiv Galaxy de 150 de dolari și un dispozitiv Galaxy de 1.000 de dolari nu va avea niciodată senzația că aceasta este o marcă exclusiv pentru dispozitive high-end. În schimb, aceasta este percepția legată de iPhone-uri, deoarece Apple a ales să nu ofere niciodată telefoane mid-range, consolidând astfel percepția că iPhone-urile sunt dispozitive high-end.
Pe măsură ce compania caută modalități inovatoare de a-și extinde dominația pe piața globală a smartphone-urilor, poate că lansarea unui sub-brand ar trebui să fie una dintre opțiunile luate în considerare. Unii dintre rivalii săi au avut un succes incredibil cu această strategie. Acest lucru i-ar permite să își concentreze marca "Galaxy" pe segmentul premium, mai ales acum când dorește să conducă în ceea ce privește telefoanele pliabile.
Sursa: "sammobile.com"